Állásajánlat
Pályázat - Egri Városfejlesztési Kft. ügyvezetői feladatkör ellátása
Az Egri Városfejlesztési Kft. az EVAT Egri Vagyonkezelő és Távfűtő Zrt. közvetlen irányítása alatt álló, Eger Megyei Jogú Város Önkormányzatának projektmenedzsment feladatait (többek között a Terület- és Településfejlesztési Operatív Program és Terület- és Településfejlesztési Operatív Program Plusz) ellátó szervezete. Tevékenységi köre az Integrált Településfejlesztési Stratégiában (ITS) szereplő városfejlesztési célok megvalósítása és a városfejlesztési akciók végrehajtása.
A társaság ÜGYVEZETŐI FELADATAINAK ellátására
pályázatot hirdet.
Ügyvezető feladata:
-
az ügyvezetéssel kapcsolatos feladatainak ellátása, válságkezelési, szakmai és operatív feladatok végrehajtásának vezetése, ellenőrzése;
-
a projektek tervezési és végrehajtási dokumentumainak kezelését végző irányítás;
-
a projektek megvalósításához kapcsolódó projektvezetési, projekt adminisztrációs és elszámolási tevékenységek lebonyolításának irányítása;
-
a megvalósítás folyamatának menedzselése, a projekt szakmai és pénzügyi előre haladásának monitorozás vezetése;
-
projekt beszámolási és jelentési kötelezettségek irányítása;
-
a megvalósítási szakaszban projektadminisztráció, folyamatos koordinációs tevékenységek lebonyolításának operatív vezetése;
-
szakmai beszámolók és kifizetési kérelmek kidolgozásának, beküldésének irányítása;
-
a projektzáráshoz kapcsolódó szakmai, pénzügyi és adminisztrációs feladatok végrehajtásának vezetése;
-
társaság hatályos jogszabályoknak, a létesítő okiratnak, valamint a belső szabályzatoknak megfelelő gazdaságos és hatékony működtetése;
-
társaság képviselete hatóságok előtt, valamint harmadik személyekkel szemben;
-
társaság alkalmazottai tekintetében a munkáltatói jogok gyakorlása;
-
a társaság irányításával összefüggésben szükséges mindazon döntések meghozatala, amelyek törvény, vagy a társasági szerződés alapján nem tartoznak a társaság legfőbb szervének vagy más társasági szervnek a hatáskörébe;
-
kapcsolattartás szakmai szervezetekkel, szolgáltatókkal, partnerekkel.
A feladatok és hatáskörök konkrétan ügyvezető munkaszerződésében, vagy megbízási szerződésében kerülnek meghatározásra.
Alkalmazási feltételek:
-
legalább 2 év felső vezetői beosztásban eltöltött gyakorlat,
-
felsőfokú jogi, közgazdasági vagy mérnöki végzettség,
-
pályázati tapasztalatok megléte,
-
minimum 1 év projekt-menedzsment gyakorlat,
-
magyar állampolgárság,
-
büntetlen előélet,
-
cselekvőképesség,
-
vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása,
-
előnyt jelent az igazolt válságmenedzselési tapasztalat.
Elvárt kompetenciák:
-
felelősségteljes, önálló munkavégzés,
-
kiváló kommunikációs, szervező- és problémamegoldó készség,
-
megbízhatóság, szakmai elhivatottság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
-
fényképpel ellátott, részletes, szakmai tevékenységgel kibővített önéletrajz,
-
iskolai végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata,
-
szakmai gyakorlat igazolása,
-
90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi (eredeti) bizonyítvány, (vagy annak megkéréséről szóló igazolás), amely a munkaszerződés megkötésének feltétele,
-
a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
-
nyilatkozat az előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról,
-
nyilatkozat arról, hogy a pályázóval szemben nem állnak fenn a Ptk.-ban és az Art.-ban foglalt összeférhetetlenségi és kizáró okok.
Pályázni 2022. július 26. napi határidővel, részletes, fényképpel ellátott szakmai önéletrajz, továbbá a képzettségre és egyéb képesítésekre vonatkozó okiratok másolatának benyújtásával lehet az alábbi címre:
EVAT Egri Vagyonkezelő és Távfűtő Zrt.
Igazgatóság Titkársága
3300 Eger, Zalár J. u. 1-3.
A pályázattal kapcsolatban bővebb információ kérhető EVAT Zrt. titkárságán a 06-36-511-788-as telefonszámon, vagy az evatzrt@evatzrt.hu email címen.